INTRAROM a primit premiul pentru „Cea mai buna implementare de Contact Center”
Posted On februarie 4, 2016
Intrarom, filiala din România a companiei Intracom Telecom, a anunţat astăzi că a primit premiul “Cea mai buna implementare de Contact Center” pentru Telekom Romania in cadrul evenimentului „Gala Comunicatii Mobile”.
“Suntem onorati sa primim aceasta recunoastere, care este rezultatul unei cooperarii continue si productive pe care am avut-o cu Telekom Romania. Scopul nostru ramane acela de a oferi valoare partenerilor nostri si de a mentine relatii de business de lunga durata.”
Kostas Fiakas
Acest premiu recunoaste implementarea cu succes de catre Intrarom si partenerii sai a proiectului de imbunatatire a experientei clientului „IP Contact Center”, un proiect complex si de mari dimensiuni, pentru Telekom Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii de pe piaţa locală.
Intrarom si partenerii sai au contribuit, astfel, la atingerea obiectivului Telekom Romania de a oferi clientilor o experienta imbunatatita, printr-o serie de integrari complexe de aplicatii si functionalitati. Acum echipele Telekom Romania implicate in relatia cu clientii pot fi angajate intr-un mod mult mai eficient in interactiuna directa cu acestia, prin intermediul tuturor punctelor de contact, canalelor de comunicare si tipurilor de interactiuni, putand livra astfel o experienta de tip „omnichannel” unica si personalizata, care sa contribuie la cresterea gradului de satisfactie si de loialitate a clientilor fata de brand.
„Competentele Intrarom in consolidiarea si integrarea sistemelor au usurat alocarea intre agenti a licentelor de linii mobile si de linii fixe, ducand astfel la o reducere a costurilor.”a explicatRoxana Gheorghiu, Senior Manager, Customer Service Telekom Romania.
„Echipa Intrarom a avut o contribuție importantă în implementarea platformei telefonice IP în cadrul infrastructurii Telekom. Membrii echipei au inclus experți ai Genesys, specialiști de încredere, care au răspuns prompt solicitărilor noastre, oferind informațiile necesare echipelor tehnice,și careși-au pus în aplicare cunoștințele pentru a rezolva toate aspecteleși pentru a implementa cerințele noastre de business”, a spus Mihai Bărbuț, Director Customer Care, Telekom Romania.
Kostas Fiakas, Director de Vânzări în cadrul Intrarom a adaugat:
“Suntem onorati sa primim aceasta recunoastere, care este rezultatul unei cooperarii continue si productive pe care am avut-o cu Telekom Romania. Scopul nostru ramane acela de a oferi valoare partenerilor nostri si de a mentine relatii de business de lunga durata.”
Acest site folosește cookies pentru a îți îmbunătăți experiența. Dacă continui să folosești acest site web ești de acord cu utilizarea lor. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.